Domů Bydlení YouTube globálně spouští reklamy ve svých krátkých videích

YouTube globálně spouští reklamy ve svých krátkých videích

3

Zdá se, že YouTube se snaží konkurovat ostatním platformám, jako je například TikTok.

Google zavádí do krátkých videí na YouTube reklamy.
Chce jimi pomoci vydělávat inzerentům a autorům obsahů.
Novinka by mohla pomoci službě YouTube zvýšit příjmy z reklam.
Společnost Google oznámila, že oficiálně začíná v krátkých videích na YouTube, takzvaných „shorts“, zpřístupňovat reklamy.

Od tohoto týdne se videokampaně s výzvou k akci a kampaně pro aplikace automaticky přizpůsobí na krátká videa YouTube. Informaci se věnoval portál TechCrunch.

Novinka by měla podle společnosti pomoci inzerentům propojit svůj informační kanál s kampaněmi a vylepšit možnost zpeněžování i pro autory obsahu. Videoreklamy s možností nakupování jsou již dostupné například na konkurenční sociální síti TikTok. Ta svým uživatelům umožňuje prohlížet produkty přímo v aplikaci bez nutnosti otevřít prohlížeč.

YouTube z těchto reklam zatím nebude mít přímý podíl na výnosech. \“Namísto toho budeme nadále měsíčně odměňovat tisíce autorů a umělců prostřednictvím fondu YouTube Shorts,\“ uvedl mluvčí společnosti pro zdroj. Fond přitom společnost spustila na podporu tvůrců na své platformě ještě loni.

S reklamami v krátkých videích na YouTube experimentuje Google od loňského roku. Nová reklamní iniciativa by mohla pomoci službě zvýšit příjmy z reklam a konkurovat možnostem, jaké nabízejí svým uživatelům jiné platformy včetně TikToku.

3 KOMENTÁŘE

Exit mobile version