Zdá se, že YouTube se snaží konkurovat ostatním platformám, jako je například TikTok.
Google zavádí do krátkých videí na YouTube reklamy.
Chce jimi pomoci vydělávat inzerentům a autorům obsahů.
Novinka by mohla pomoci službě YouTube zvýšit příjmy z reklam.
Společnost Google oznámila, že oficiálně začíná v krátkých videích na YouTube, takzvaných „shorts“, zpřístupňovat reklamy.
Od tohoto týdne se videokampaně s výzvou k akci a kampaně pro aplikace automaticky přizpůsobí na krátká videa YouTube. Informaci se věnoval portál TechCrunch.
Novinka by měla podle společnosti pomoci inzerentům propojit svůj informační kanál s kampaněmi a vylepšit možnost zpeněžování i pro autory obsahu. Videoreklamy s možností nakupování jsou již dostupné například na konkurenční sociální síti TikTok. Ta svým uživatelům umožňuje prohlížet produkty přímo v aplikaci bez nutnosti otevřít prohlížeč.
YouTube z těchto reklam zatím nebude mít přímý podíl na výnosech. \“Namísto toho budeme nadále měsíčně odměňovat tisíce autorů a umělců prostřednictvím fondu YouTube Shorts,\“ uvedl mluvčí společnosti pro zdroj. Fond přitom společnost spustila na podporu tvůrců na své platformě ještě loni.
S reklamami v krátkých videích na YouTube experimentuje Google od loňského roku. Nová reklamní iniciativa by mohla pomoci službě zvýšit příjmy z reklam a konkurovat možnostem, jaké nabízejí svým uživatelům jiné platformy včetně TikToku.
https://metromag.cz/presne-mereni-pro-diagnostiku-i-ziskani-dat/
https://krasnyzivot.cz/jak-opticky-zvetsit-prostor-v-malem-byte/
https://magazinextra.cz/kupte-si-krasny-umely-stromecek-a-v-radosti-ocekavejte-blizici-se-vanoce/