- Komerční sdělení -finance
DomůBydleníYouTube globálně spouští reklamy ve svých krátkých videích

YouTube globálně spouští reklamy ve svých krátkých videích

Zdá se, že YouTube se snaží konkurovat ostatním platformám, jako je například TikTok.

Google zavádí do krátkých videí na YouTube reklamy.
Chce jimi pomoci vydělávat inzerentům a autorům obsahů.
Novinka by mohla pomoci službě YouTube zvýšit příjmy z reklam.
Společnost Google oznámila, že oficiálně začíná v krátkých videích na YouTube, takzvaných „shorts“, zpřístupňovat reklamy.

Od tohoto týdne se videokampaně s výzvou k akci a kampaně pro aplikace automaticky přizpůsobí na krátká videa YouTube. Informaci se věnoval portál TechCrunch.

Novinka by měla podle společnosti pomoci inzerentům propojit svůj informační kanál s kampaněmi a vylepšit možnost zpeněžování i pro autory obsahu. Videoreklamy s možností nakupování jsou již dostupné například na konkurenční sociální síti TikTok. Ta svým uživatelům umožňuje prohlížet produkty přímo v aplikaci bez nutnosti otevřít prohlížeč.

YouTube z těchto reklam zatím nebude mít přímý podíl na výnosech. \“Namísto toho budeme nadále měsíčně odměňovat tisíce autorů a umělců prostřednictvím fondu YouTube Shorts,\“ uvedl mluvčí společnosti pro zdroj. Fond přitom společnost spustila na podporu tvůrců na své platformě ještě loni.

S reklamami v krátkých videích na YouTube experimentuje Google od loňského roku. Nová reklamní iniciativa by mohla pomoci službě zvýšit příjmy z reklam a konkurovat možnostem, jaké nabízejí svým uživatelům jiné platformy včetně TikToku.

zeny

Mohlo by Vás zajímat

PR článek